Un Ordine di Riparazione Tarditatu per a Luce Operativa

Quandu i clienti stranieri dicenu chì ùn aghju mai compru a vostra luce operativa, hè a so qualità affidabile?O sì troppu luntanu da mè.Chì duverebbe fà s'ellu ci hè un prublema di qualità?

Tutte e vendite, à questu tempu, vi diceranu chì i nostri prudutti sò u megliu.Ma li credi veramente?

Cum'è un prufessiunali prufessiunali di luci operative chì hè stata prufondamente implicata in l'industria medica per 20 anni, pudemu dì à voi cù l'enorme dati di lode di l'utilizatori in casa è in l'esteru, per piacè fiducia in noi.

Uni pochi mesi fà, avemu ricevutu un email da un cliente.U cliente hà compru a nostra luce di uperazione LED in 2013. Da tandu, ùn ci hè micca stata dumanda di riparazione.

In ogni casu, perchè a vita di serviziu di a scheda PCB hè veramente vicinu à u so limitu, decidenu di scriveci per novi accessori per riparà.

Da u 2013 à u 2020, avemu aspittatu questu ordine di riparazione dapoi 7 anni.

Un Ordine di Riparazione Tarditatu per a Luce Operativa1

Semu assai piacè di riceve stu email.In u passatu, avemu sempre aderitu à a linea di qualità è strived per fà prudutti d'alta qualità.Aggiornemu constantemente a struttura di u produttu è u disignu senza impegnà in guerre di prezzi.Oghje, i nostri prudutti sò stati utilizati da i clienti per parechji anni.Avà i clienti sò sempre cumprà accessori è cuntinueghjanu à aduprà.Hè abbastanza per vede chì a nostra persistenza hè assai significativa.

In Cina, avemu parechji clienti chì fiducia assai in a nostra qualità.Dopu chì a nostra luce operativa hè invechjata, quandu compra una nova luce operativa, anu sempre a priorità à a nostra marca.Or, quandu u vechju hospitalu si move in un novu situ, ci dumandanu sempre di aiutà à caccià u vechju uspidale è reinstallà in u novu spitali.

Semu grati per u forte sustegnu di questi utilizatori, è certamente mantenemu u spiritu di umiltà, ascoltemu attentamente i bisogni di i clienti, cuntinuemu à aghjurnà i prudutti è seguite u ritmu di i tempi.


Tempu di post: Dec-10-2020