Ùn pò micca esse installatu una Luce Operativa di u tettu in una Sala OR cù Altezza Bassa di Pianu?

In parechji anni di sperienze di vendita è di produzzione, avemu trovu chì certi cunsumatori sò assai cunfusi quandu cumpràluce operante.

Per aluce operativa di u tettu, a so altezza di stallazione ideale hè di 2,9 metri.Ma in Giappone, Tailanda, Ecuador, o in certi paesi africani, i so teatri operativi sò generalmente più bassi di 2,9 metri d'altezza.Ùn ponu micca stallà u tettuluce operante?

Quì avemu bisognu di popularizà una quistione nantu à l'altezza di a stallazione, è avemu da cunfirmà cù u cliente prima di fà un ordine.L'altura di a stallazione chjamata, vale à dì l'altitudine di u pianu, si riferisce à l'altitudine da u tettu decorativu à a terra, micca l'altezza da u tettu à a terra.Di sicuru, ci sò ancu qualchi sala operatoria chì ùn anu micca stu tettu decorativu.Per stu tipu di sala operatoria, a so altezza di stallazione hè a distanza da u tettu à a terra.

Riturnà à u tema di novu, chì tipu di suluzioni avemu cum'è un fornitore di luce operante prufessiunale cù 20 anni.Per piacè verificate u prucessu di vendita trà mè è u mo novu cliente Ecuador.

U cliente hà acquistatu una luce operativa LED a doppia testa per una clinica veterinaria.Prima di mette l'ordine, aghju bisognu à furnisce l'altitudine di stallazione.A stampa sottu hè u prucessu di misurazione di l'altitudine chì hà mandatu.

Ùn pò micca esse installatu una luce operativa di u tettu in una stanza OR cù una altezza di pavimentu bassa1

Hè infine cunfirmatu chì l'altezza di u pianu hè solu 2,6 metri, chì ùn risponde micca à u requisitu standard di 2,9 metri.
Dopu avè cunsideratu l'altitudine generale di i medichi è l'altezza di elevazione di a tavola operatore, avemu decisu di aduttà un pianu di stallazione persunalizata.
Avemu riprogettatu u supportu di lampade è fattu disegni per i clienti per cunfirmà.U cliente accetta u nostru pianu di disignu.
Dopu avè ricivutu e merchenzie è l'utilizanu per un periudu di tempu, u cliente hè assai cuntentu.

Feedback Clinc Veterinariu 1

Più tardi, mentre visitava a so nova sala operatoria, u so amicu duttore hà riordinatu un LED à doppia testaluce operante.

Bon feedback 1

Eccu, ringraziu sinceramente u veterinariu chì m'hà aiutatu à riferite.Deve esse i nostri prudutti affidabili è u serviziu dopu-vendita cunzidiratu anu spustatu i medichi.

Per mezu di stu casu di cumunicazione, sapemu chì a sala operatoria cù una altezza di u pianu di 2,6 m hà sempre e cundizioni per installà u tettu.luce operante.
Ma ci sò parechji casi più, cum'è l'altezza di a sala operatoria hè solu di circa 2,4 m, in questu casu, ricumandemu à i clienti l'usu di u muru.luce operanteo mobileluce operante.
Quì sottu avemu ancu disegni di installazione per riferimentu.

Da l'era di a luce alogena OT à a luce LED OT, a nostra cumpagnia hà quasi 20 anni di sperienza in u disignu, a produzzione è l'installazione di luci chirurgiche in casa è in l'esteru.

Per quessa, cum'è un cliente, s'è vo avete ogni quistione circa luluce operante, ci pudete cunsultà nantu à a pagina di dumanda, simu cuntenti di risolve.

Ancu s'ellu ùn ci hè micca un affare, sta preziosa sperienza di cumunicazione pò aiutà à fà megliu piani in u futuru prucessu di vendita.


Tempu di post: Dec-10-2020