I difetti cumuni di a tavola operatore elettrica

1. Utavola operatoria elettricascende automaticamente durante l'usu, o a vitezza hè assai lenta.Sta situazione si trova più frequentemente in u casu di tavule di operazione meccanica, chì significa chì questu hè un malfunzionamentu di a pompa di l'elevatore.Se u tavulinu operatore elettricu hè statu usatu per troppu longu, impurità assai chjuche ponu stà nantu à a superficia di u portu di a valvula d'ingressu d'oliu, causendu una piccula fuga interna.A manera di trattà cun ella hè di disassemble a pompa di l'elevatore è pulita cù gasoline.Prestate attenzione à l'ispezione di a valvula d'ingressu d'oliu.Dopu a pulizia, aghjunghje l'oliu pulitu novu.

2. Se u tavulu operatore elettricu ùn pò micca uperà l'azzione di inclinazione in avanti, è u restu di l'azzione hè operatu nurmale, prova chì u statu di travagliu di a pompa di compressione hè normale, ma l'interruttore di membrana currispundente hè difettu o a valvula solenoide currispundente hè. difettu..Ci sò in generale dui aspetti di distinguiri entre valvule solenoid boni è cattivi: unu hè di misurà a resistenza cù un trè metri, è l'altru hè di utilizà metallu per vede s'ellu ci hè aspirazione.Se ùn ci hè micca prublema cù l'azzione di chjusu di a valvula solenoide.U bloccu di u circuitu d'oliu pò ancu causà i prublemi sopra citati.S'ellu ùn hè micca solu chì ùn s'inclina in avanti, ma l'altri azzioni ùn sò micca, allura si pò cuncludi chì a pompa di cumpressione hè malfunctioning.Soluzione Prima, verificate se a tensione nantu à a pompa di compressione hè normale, è utilizate un metru di trè scopi per misurà a resistenza di a pompa di compressione.Se u precedente hè normale, questu significa chì u condensatore di commutazione hè invalidu.

3. U backplate automaticamente falà falà durante u funziunamentu, o a vitezza sarà assai lentu.Stu tipu di fallimentu hè principalmente causatu da a fuga interna di a valvula solenoide, chì generalmente si trova in a tavula operatore elettrica.Dopu un longu tempu di usu, l'impurità tendenu à cullà in u portu di a valvula solenoide.A manera di trattà cun ella hè di disassemble a valvula solenoide è pulita cù gasoline.Semu devi esse nutatu chì, perchè a pressione di a piastra posteriore hè troppu alta, a maiò parte di e tavule di uperazione elettrica sò cuncepiti cù duie valvule solenoidi in serie, è dui d'elli devenu esse puliti durante a pulizia.

OT Table TY

4. U tavulinu di uperazione elettricu scenderà automaticamente durante l'usu, o a vitezza serà più veloce, è ci saranu vibrazioni.Stu fallimentu hè manifestatu da un prublema cù u muru internu di u pipa d'oliu d'elevazione.Longu tempu su è falà muvimentu, s'ellu ci sò qualchi picculi impurità nantu à u muru internu di u tubing.In ocasu, u muru internu di u tubu serà tiratu fora di i scratch.Dopu un bellu pezzu, i scratch diventeranu più profondi è più prufonda è u fallimentu sopra citatu accade.A manera di trattà cun questu hè di scambià u pipa d'oliu di elevazione.

5. Ci sò azzioni in una direzzione di u tavulinu operatore elettricu, ma micca azzioni in l'altru direzzione.U fallimentu di a non-azzione unilaterale hè di solitu causatu da a valvula elettromagnetica inversa.U fallimentu di a valvula di inversione elettromagnetica pò esse causata da un cattivu circuitu di cuntrollu, o di a valvola di inversione pò esse meccanicamente bloccata.U metudu di autocontrollu currettu hè di prima misurà se a valvula direzzione hà tensione.Se ci hè tensione, pruvate di disassemble a valvula di inversione è pulita.A causa di l'usu longu senza mantenimentu, s'ellu ci hè un pocu di materia straniera nantu à l'arburettu mobile di a valvula d'interrogazione, l'arbulu serà tiratu in un statu stuck, è a tavula operativa si cumportanu solu in una direzzione.


Tempu di Postu: Dec-27-2021