Sapete questi vantaghji di a lampada chirurgica LED senza ombra?

Lampada chirurgica LED senza ombrahè un strumentu usatu per illuminà u situ chirurgicu.Hè necessariu per osservà megliu l'uggetti cù diverse prufundità, dimensioni è cuntrastu bassu in incisioni è cavità di u corpu.Per quessa, lampade chirurgiche LED d'alta qualità senza ombra sò più impurtanti in chirurgia.

Luci chirurgiche LED senza ombra (Diodi Emettitori di Luce) furniscenu una forte luce bianca senza ombre, chì furnisce una illuminazione megliu per u travagliu di i chirurghi è i so assistenti in a sala operatoria.U so funziunamentu gira intornu à un diodu, chì distribuisce u currente in una direzzione per un usu più efficiente di l'electricità per un illuminazione putente in a sala operatoria.Cum'è cù lampi alogeni, u più altu u currente, u più forte a luce.Tuttavia, i luci LED ùn generanu micca tantu calore.Un altru vantaghju di stu tipu di luci chirurgica hè chì ponu esse toccu cù a manu senza u risicu di brusgiate.

Lampada OT

Allora cunnosci i vantaghji di luci chirurgiche LED senza ombra?

(1) Eccellente effettu di luce fredda: Utilizendu un novu tipu di fonte di luce fredda LED cum'è illuminazione chirurgica, hè una vera fonte di luce fredda, è ùn ci hè quasi nisuna crescita di temperatura in a testa di u duttore è a zona di ferita.

(2) Bona qualità di luce: i LED bianchi anu e caratteristiche di cromaticità chì sò sfarente da quelli di fonti di luce senza ombra chirurgica ordinaria, chì ponu aumentà a diferenza di culore trà u sangue è altri tessuti è organi di u corpu umanu, facendu a visione di u duttore più chjaru durante u funziunamentu.I diversi tissuti è organi di u corpu umanu sò più faciuli di distinguishà, chì ùn hè micca dispunibule in lampade senza ombra chirurgica ordinariu.

(3) Ajustamentu graduale di a luminosità: A luminosità di u LED hè aghjustata in continuità cù u metudu digitale.L'operatore pò aghjustà a luminosità à vuluntà secondu a so propria adattabilità à a luminosità, per ottene un livellu di cunfortu ideale, rende l'ochji menu propensi à a fatigue dopu avè travagliatu per un bellu pezzu.

(4) Nisuna stroboscopica: Perchè a lampada LED senza ombra hè alimentata da DC pura, ùn ci hè micca stroboscopica, ùn hè micca faciule per causà fatigue di l'ochju, è ùn pruvucarà micca interferenze armoniche à l'altri equipaghji in l'area di travagliu.

(5) Illuminazione uniforme: Utilizendu un sistema otticu speciale, 360 ° illumina uniformemente l'ughjettu osservatu, senza fantasma, è alta definizione.

(6) Long lifespan: A vita media di lampade LED senza ombra hè longa (35000h), chì hè assai più longa di quella di lampade annulari à risparmiu energeticu (1500 ~ 2500h), è a vita hè più di dece volte quella di risparmiu d'energia. lampade.

(7) Risparmio d'energia è prutezzione di l'ambiente: u LED hà una alta efficienza luminosa, resistenza à l'impattu, micca faciule da rompe, senza contaminazione di mercuriu, è a luce chì emette ùn cuntene micca a contaminazione di radiazione di cumpunenti infrarossi è ultravioletti.

Tutti issi vantaghji offerti da luci chirurgiche LED senza ombra cuntribuiscenu à a sicurità è u cunfortu di a sala operatoria

Ùn deve esse scurdatu chì i LED anu una vita di 30.000-50.000 ore, mentre chì i lampi alogeni ùn sò micca più di 1.500-2.000 ore.In più di esse più durable, i luci LED cunsumanu ancu assai pocu putere.Allora, malgradu esse più caru, a so efficacità cumpensà u cost


Tempu di Postu: Aug-25-2022