Cumu mantene a lampada chirurgica senza ombra

Lampi chirurgici senza ombra sò unu di i strumenti più frequenti in a sala operatoria.Di solitu, avemu bisognu di fà u mantenimentu di ogni ghjornu è u mantenimentu di a lampada senza ombra chirurgica per aiutà megliu à a fine di l'operazione.Allora, sapete cumu per manteneoperazione di lampadina senza ombra?

LAMPADA OT

Tagliate sempre l'alimentazione prima di sterilizà è mantene a lampada!Mantene a lampada senza ombra in u statu di spegnimentu cumpletu

1. Mancu di sterilizazione cintrali

U manicu deve esse sterilizatu prima di ogni operazione.

Metudu di sterilizazione di rutina: pressu u buttone di pusizione di manicu per liberà u manicu.Immerse in formalin per 20 minuti.

Inoltre, sterilizzazioni cù radiazioni ultraviolente o alta temperatura menu di 120 ° C (senza pressione) sò opzionali.

ot lampada

2. Cumpagnia di tappe di lampada

L'assemblea di tappa di lampada pò esse sterilizzata prima di ogni operazione (sterilize dopu spegne a lampada per 10 minuti).L'assemblea pò esse sterilizzata sguassendu a superficia cù un pappu suave immersa cù formalin o un altru disinfettante.Finu à ottene i requisiti di sterilizazione.

Wall-Type-LED-Surgical-Illuminazione

3. Cambiah box è pannellu di cuntrollu.

Deve esse sterilizatu prima di ogni operazione.Asciugà a superficia cù un pappu suave immersa cù formalin o alcolu medicinali.

Nota: ùn aduprate micca una lampada di pannu troppu bagnata per evità malfunzionamenti elettrici!

4.Lamp assemblea è altri

L'assemblea di lampade è l'altru mecanismu deve esse sterilizatu regularmente.Asciugà a superficia cù un pannu suave immerso cù formalina o un altru disinfettante.Ùn aduprate micca una lampa di pannu troppu bagnata.

1) A pulizia di u sediu permanente per a lampada pendente senza ombra hè un travagliu di scalata.Attenti!

2) Quandu si pulisce u sediu di a lampada da terra o di intervenzione, ùn lasciate micca chì u liquidu entri in u coperchiu di l'alimentazione di tensione stabilizzata per evità danni à u materiale.

Lampada da parete - LED-OT-Lamp
LED-Operating -Examination -Lamp

5. Mantenimentu di u bulbe.

Pone un pezzu di carta bianca in l'area di travagliu senza ombra di l'operazione.Se ci hè una ombra in forma d'arcu, significa chì u bulbe hè avà in una cundizione di travagliu anormale è deve esse rimpiazzatu.(Nota: Ùn tenete micca a lampadina direttamente cù e vostre mani per evità l'impronte digitali In u bulbe, affettanu a fonte di luce).Quandu si rimpiazzà, deve prima tagliate l'alimentazione è aspittà chì a lampadina si rinfriscà prima di rimpiazzà;quandu u bulbe hè dannatu, avete da avvisà u fabricatore per riparà in tempu


Tempu di post: 12-novembre-2021