Prufessiunale Prufessiunale di l'equipaggiu di sala operatoria

Shanghai Wanyu Medical Equipment Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu medicale.Stabbilimu a Hefei Heershi Science and Technology Development Limited Company hè specializata in a fabricazione di l'equipaggiu di sala di operazione secondu l'esperienza di produzzione di anni, cumprese luci operative, tavoli operatori è pendenti medichi.Tutta a linea di prudutti sò venduti in u mondu sanu, è avemu partenarii di l'agenzia esclusiva in parechji paesi in Europa è America.

Sala Operating Equipment-1
Sala Operating Equipment-2

A nostra attività include ricerca scientifica, sviluppu, fabricazione, vendita è serviziu.Assorbemu è riunitemu assai talenti tecnichi, travagliadori ben furmati è squadre di vendita forti.Avemu stabilitu sistemi efficienti di gestione è garanzia di qualità.A nostra putente capacità di cuncepimentu ci porta à una velocità più alta in persunalizà i prudutti à u mercatu. Attualmente, tutti i nostri prudutti anu passatu a certificazione CE è ISO.

Sala Operating Equipment-3

Attualmente, a nostra cumpagnia hà sviluppatu tavule operatore multifunzionale, serie multiple di lampade operative senza ombra, pendenti medichi, ponti sospesi ICU è altri prudutti d'equipaggiu medicale.Questi prudutti sò in una pusizione di punta in Cina è ponu esse impurtati per risponde à e diverse esigenze di diversi ospedali.Hè vindutu in u mondu sanu è hè largamente elogiatu da l'utilizatori.

I principali prudutti chì fabbricamu sò tavulini operatori multifunzionali di serie TS, tavulini operatori elettrici di serie TD, specchi multi-specchi di serie DD, tippu di riflessione intera / tippu di muru / tippu in piedi lampade operative à doppia testa, lampade operative a sola testa, mamma è figliolu. lampade operative è luci di operazione di terapia interventiva

Sala Operating Equipment-4

À traversu anni di sviluppu, avemu statu premiatu cum'è National High-tech Enterprise, Anhui Province Medical Device Manufacturing Enterprise AAAA Grade Quality and Credit Rating Unit, Anhui Province Enterprise Technology Transformation Special Plan, Hefei Double Thousand Engineering Project, è qualchi altri onori.

Avemu guadagnatu a fiducia è a cooperazione di i clienti glubale da a crescente capacità d'innuvazione, capacità di persunalizazione flessibile, capacità di consegna gradualmente perfezionata è eccellente serviziu post-vendita.Ogni annu, a nostra squadra di R&D sviluppa constantemente novi prudutti per i bisogni di i novi mercati.vi supporteremu e soluzioni di sala operatoria è sala di terapia intensiva

Sala Operating Equipment-7

Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021