Metodi cumuni di risoluzione di prublemi per luci senza ombra

1. A lumera principale hè spenta, ma a luce secundaria hè accesa

Ci hè una funzione di commutazione automatica in u cuntrollu di u circuitu di a lampada senza ombra.Quandu a lampa principale hè dannata, a lampa ausiliaria sarà accesa per assicurà u funziunamentu normale di l'operazione.Quandu l'operazione hè finita, a lampadina principale deve esse cambiata immediatamente.

2. U lume ùn s'allume

Aprite a tappa superiore di a lampada senza ombra, verificate se u fusible hè saltatu, è se a tensione di alimentazione hè normale.Se ùn ci hè micca prublema cù i dui, dumandate à un prufessiunale per riparà.

3. Dannu Transformer

In generale, ci sò dui motivi per i danni di u trasformatore.I prublemi di tensione di l'alimentazione è i cortu-circuiti di u circuitu causanu una grande corrente per causà danni à u trasformatore.L'ultimi deve esse riparatu da i prufessiunali.

4. U fusible hè spessu dannatu

Verificate se a lampadina in usu hè cunfigurata secondu a putenza nominale specificata in u manuale.Una lampadina cù una putenza troppu grande pruvucarà a capacità di u fusible per superà a currente nominale è pruvucarà u fusible per esse danatu.Verificate se a tensione di alimentazione hè normale.

5. Deformazione di u manicu di disinfezione

U manicu di a lampada senza ombra pò esse sterilizatu da alta pressione (per piacè riferite à u manuale di struzzioni per i dettagli), ma per piacè nutate chì u manicu ùn pò micca esse pressatu durante a disinfezione, altrimenti pruvucarà a deformazione di u manicu.

6. Quandu u lampu senza ombra gira, u lampu ùn si accende

Questu hè principarmenti perchè i sensori à i dui estremità di u boom di lampadina senza ombra anu un poviru cuntattu dopu un periodu di usu.In questu casu, duvete dumandà à un prufessiunale per u mantenimentu.
7. A luminosità di a lampa di pirtusu diventa dim

A ciotola di vetru riflettente di a lampada senza ombra di u foru di luce fredda adopta a tecnulugia di rivestimentu.In generale, a tecnulugia di revestimentu domesticu pò guarantiscia solu una vita di dui anni.Dopu dui anni, a capa di revestimentu avarà prublemi, cum'è riflessi scuri è blistering.Dunque, in questu casu, u riflettore deve esse rimpiazzatu.

8. Luci d'urgenza

I clienti chì utilizanu luci d'urgenza, indipendentemente da esse utilizati o micca, devenu assicurà chì a bateria hè carica una volta in 3 mesi, altrimenti a bateria serà dannata.

A risoluzione di i nostri prudutti hè dettagliata cù stampe è testi

risoluzione di prublemi di u soffiu
risoluzione di prublemi di u soffiu_3

Tempu di Postu: Dec-20-2021