Sapete cumu debug bè una luce operativa

Lampade operazione hè stata largamente usata in ospedali è cliniche, u funziunamentu di lampadina senza ombra hè simplice, faciule d'utilizà, per ghjucà megliu i so vantaghji, avemu bisognu di cunnosce u so mètudu di debugging currettu.

Uperazione-Luce-300x300

Unu di u debugging di a lampada senza ombra chirurgica - ispezione di u dispositivu: soprattuttu per vede chì tutti i viti sò in u locu è stretti durante u prucessu di stallazione, s'ellu hè stata cuperta diverse coperchi decorativi, o s'ellu ci sò altri dispusitivi mancanti.

A seconda debugging di a lampada chirurgica senza ombra - ispezione di circuitu: Questa hè una chjave per l'ispezione di sicurezza di a lampada chirurgica senza ombra.U primu hè di verificà s'ellu a lampada senza ombra hà un cortu circuitu o un circuitu apertu in casu di fallimentu di energia.Se no, verificate se l'alimentazione di a lampada senza ombra hè stabile dopu l'accensione.Sia a tensione di input di u trasformatore hè stabile è risponde à i requisiti di lampade senza ombra.

U terzu debugging di a lampada chirurgica senza ombra - l'ajustamentu di u bracciu d'equilibriu: Quandu u staffu medico aghjusta a pusizione di a lampada senza ombra chirurgica, tutti anu bisognu di u sistema di u bracciu d'equilibriu per sopportà a forza, per quessa, hè necessariu di verificà se u bracciu d'equilibriu pò esse aghjustatu. à u puntu di vista dumandatu da u persunale medico è s'ellu pò suppurtà a forza.

U quartu debugging di lampade senza ombra chirurgica - sensibilità di l'articulazione: Perchè u puntu di vista di a lampa senza ombra deve esse aghjustatu, a sensibilità di l'articulazione hè ancu assai impurtante, principarmenti aghjustendu a vite damping di l'articulazione.A regula standard hè chì a strettezza di l'ajustamentu di ammortizzamentu hè a forza di avanzà o di rotazione di l'articulazione in ogni direzzione à 20N o 5Nm.

A quinta debugging di lampada chirurgica senza ombra - prufundità di illuminazione: perchè u duttore hè prubabilmente bisognu di guardà a prufundità di u traumu di u paci durante a chirurgia, a lampa chirurgica senza ombra deve avè una bona prufundità di illuminazione, in generale una distanza di 700-1400mm hè megliu.

U sestu debugging di lampada chirurgica senza ombra - illuminazione è ispezione di a temperatura di u culore: Questu hè u puntu più impurtante di a lampada chirurgica senza ombra.L'illuminazione eccellente è a temperatura di u culore aiutanu i medichi à osservà currettamente u traumu di u paci, distingue l'organi, u sangue, etc., cusì hè vicinu à l'illuminazione di u sole è a temperatura di u culore 4400 -4600K hè più adattatu.


Tempu di Postu: Mar-09-2022