Sapete a classificazione di e tavule operatore?

Sicondu i dipartimenti di a sala operatoria, hè divisu in tavule operatore cumpletu è tavule operatore specializate.U tavulinu operatore cumpletu hè adattatu per a cirurgia toracica, chirurgia cardiaca, neurochirurgia, ortopedia, oftalmologia, ostetricia è ginecologia, ENT, urologia, etc. I tavoli operatori specialisti sò divisi in tavulini ostetrici, tavulini ortopedici, tavoli di neurochirurgia è tavuli oftalmici.

U tavulinu operatore hè divisu in tavulinu operatore elettricu, tavulinu operatore idraulicu elettricu è tavulinu operatore meccanicu.

U tavulu operatore elettricu hè alimentatu da l'elettro-idraulica, è a struttura di cuntrollu principale hè cumposta da un interruttore di cuntrollu, una valvula di regulazione di a velocità è una valvula solenoide.A fonte d'energia idraulica hè furnita da una pompa d'ingranaggio elettro-idraulica per cuntrullà u muvimentu alternativu di ogni cilindru idraulicu bidirezionale, è l'operazione hè cuntrullata da i buttoni di manicu.U lettu pò esse cambiatu in diverse pusizioni, cum'è lifting, left and right, forward and backward, lifting back-back, moving and fixing, etc., in modu chì pò risponde à i bisogni di l'operazioni chirurgiche.A maiò parte di i tavulini operatori elettrici utilizanu cilindri idraulichi o cilindri di molla d'aria, è a basa di u lettu adopta un disignu in forma di Y per assicurà chì a tavola operatore hà una stabilità relativamente alta è un spaziu relativamente liberu, in modu chì u staffu medico pò avvicinà i pazienti chirurgici. à diatanza zero

TDY-1

Tavola operatoria elettrica cumpleta TDY-1hè un tavulinu operatore assai praticu è ecunomicu sviluppatu da a nostra cumpagnia in risposta à i bisogni di i nostri clienti. Stu tavulinu operatore elettricu multifunzionale hè adattatu per diverse chirurgie, cum'è chirurgia abdominal, ostetricia, ginecologia, ORL, urologia, anorectal è ortopedia, etc. U tavulinu hè fattu di una piastra di raghji X permeable d'alta resistenza, chì pò esse usata cù C-arm per u diagnosticu radiugraficu o filming.On a basa di a nostra tavula operatore, cunnette u quadru di trazione per diventà un tavulinu di trazione ortopedicu. U tavulinu operatore elettricu TDY-1 adopta un sistema operatore di mutore di spinta elettrica per assicurà chì pò compie diversi aggiustamenti di postura durante l'operazione, cumprese l'elevazione di a tavola, l'inclinazione in avanti è in daretu, l'inclinazione a sinistra è a diritta, a piegatura di a piastra posteriore è a traduzzione.

Trazione ortopedica 1
Trazione ortopedica (1)

A nostra cumpagnia hè specializata in a produzzione di lampade chirurgiche, lettu chirurgicu, torre medica.Qualchese dumande, sentite liberu di fàcuntattu


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022