Tavola Operativa di u campu

A maiò parte di i paesi è di e regioni di u mondu sò in tempu di pace, ma ci sò sempre cunflitti à piccula scala trà uni pochi di paesi.Per esempiu, a recente Guerra Palestina-Israele.Per l'ospitali di u campu di battaglia in e regioni militari, l'equipaggiu medicale praticu è portatile hè necessariu.

I suldati chì sò stati feriti seriamente in a guerra necessitanu un longu periodu di funziunamentu, ma s'ellu ùn si giranu micca per un bellu pezzu, u sangue lucale serà bluccatu, è certi musculi seranu cumpressi per un bellu pezzu, chì ùn hè micca favurevule à a ricuperazione. .Ma volte volte aumenterà a carica di travagliu di u persunale medico.

Sicondu sti bisogni attuali, avemu disignatu un novu tipu di tavola operatore militare chì hè plegable, ligera è portable, è pò esse elevata è calata.

Meccanica -Campu -Operazione -Tavola

Field-Operating-Table

Principiu di travagliu specificu

U tavulinu operatore di u campu include tavola di gamba, tavola d'anca, tabellone è testata.Queste schede sò tutte cunnesse da una struttura di serratura multifase.

U corpu meccanicu di a tavola operativa militare hè fissatu nantu à u quadru di fondu fissu attraversu a prima struttura di elevazione.Un sediu di fissazione hè dispostu nantu à u primu mecanismu di elevazione, è u sediu di fissazione hè incernieratu à a barra di supportu attraversu u primu sediu di cerniera.I bastoni di supportu sò rispittivamenti incernierati cù platti di fissazione fissati da i dui lati di u fondu di u corpu di u lettu operatore.U fondu di u corpu di u lettu operatore hè ancu furnitu cù un primu mecanismu di cuntrollu per cuntrullà l'inclinazione in avanti è in daretu di u corpu di u lettu operatore è un secondu mecanismu di cuntrollu per l'inclinazione sinistra è diritta.

Military-Portable-Field-Operating-Table

U corpu di u tavulinu operatore di u campu portatile hè divisu in parechje spazii di bordu di lettu, è ogni zona di bordu hè rispittivamenti cuntrullata per esse alzata è girata per mezu di un mecanismu di cuntrollu, cambiando cusì a postura di dorme è di dorme di u paziente è cambià a compressione musculare.

Parametri.

Lunghezza tutale 1900 mm

Larghezza totale 520 mm

Larghezza superiore 475 mm

Altezza 750-1000 mm

Trendelenberg 35º

Trendelenberg inverse 35º

Inclinazione laterale 25º

Lunghezza di a testa amovibile 340 mm

Tête amovible inclinable à 90º +60º

Lunghezza di a testa amovibile 580 mm

Lunghezza di u sediu 440 mm

Lunghezza di a gamba 570 mm

Inclinazione di a gamba -90º + 50º

Spessore di i piani superiori 10 mm

Maxi X-ray cassette size 300×400mm

Materassi antistatici traslucidi a raggi X di spessore 40 mm

Pesu tutale cù accessori 80 kg

Pesu di a parte più pesante 30 kg

Numeru di pezzi dopu a rottura (eccettu l'accessori) 5

Tempu mediu di assemblea per 1 persona (senza arnesi) 1 min

Températures extrêmes de conservation/utilisation -15ºC /+50ºC

Militari -Campiu-Operating-Table


Tempu di post: 26-May-2021