Cumu pulisce è mantene a tavola operatore elettrica integrata?

Ancu se u tavulinu operatore elettricu integratu furnisce comodità per i medichi durante l'usu, assai ospedali ùn prestanu assai attenzione à a pulizia è u mantenimentu di a tavola operatoria.Tuttavia, per assicurà chì u tavulinu operatore elettricu cumpletu pò avè una longa vita di serviziu, u seguitu introduverà i metudi di pulizia è mantenimentu di u tavulinu operatore.

à a stanza 2 (1)

1. Verificate se u cordone di alimentazione è l'indicatore di l'interruttore di alimentazione inclusu in ogni plug sò normali;se u socket di u cuntrollu di a manu hè cascatu o micca chjusu;se i bulloni di fissazione di a superficia di u lettu sò chjusi.

2.Verificà s'ellu l'accessori cum'è a tavola di u lettu, u tavulu di spalle, u tavulinu è i bulloni di fissazione di u lettu sò in boni cundizioni.

3.Since u tavulu operatore elettricu integrata adopta a pressione idraulica, u tank di carburante deve esse verificatu spessu.Abbassate a superficia di u lettu à u livellu più bassu, verificate a quantità restante di l'oliu idraulicu in u tank d'oliu (si deve esse guardatu sopra à a linea di u nivellu di l'oliu), è osservate se l'oliu hè emulsionatu per via di l'usu longu.S'ellu hè emulsionatu, deve esse rimpiazzatu immediatamente (l'oliu deve esse cambiatu ogni 2 anni)

4.Perchè a tavula di uperazione hè aduprata ogni ghjornu, è qualchì volta parechji operazioni sò realizati un ghjornu, a tavola di uperazione deve esse mantenuta pulita è igienica durante l'usu longu.Dopu chì l'operazione hè finita, assicuratevi di taglià l'alimentazione elettrica, pulite l'esterno di u lettu operatore, sguassate e macchie di sangue residuali è a terra da l'operazione, è spray disinfettante. Hè ancu strettamente pruibitu di risciacquare cù l'acqua。 Quandu si sciacqua è si disinfetta u pianu, a rota di fondu di u tavulinu operatore deve esse abbandunata è imbuttata in un locu seccu per impediscenu l'internu di bagnà.

U sopra hè cumu per pulizziari è mantene a tavola operatore integrata elettrica.Sì avete altre dumande, simu felici di risponde per voi


Tempu di post: May-07-2022