Cumu assicurà l'effettu di l'usu di u pendente medico?

Per esse simplicemente, u colgante medicale hè unu di i prudutti di l'equipaggiu più cumuni in u campu medico.Quandu aduprate stu pruduttu di l'equipaggiu, ognunu hà bisognu di ammaistrà i bisogni di l'usu di u ponte di sospensione medica, per assicurà l'effettu di l'usu.

pendente medicale
pendente medicale-1

1. Rafforzamentu di a cuscenza di sicurità: Per u persunale pertinente, per ottene u funziunamentu sicuru, a so propria cuscenza di sicurità deve esse cultivata è stabilita.In u passatu, parechji amministratori mancavanu di sta cunniscenza.I normi di sicurità sò ancu attaccati à un livellu bassu, chì hè impussibile di ottene.

2. Rafforzamentu di a capacità prufessiunale: Per i gestori di ponti di sospensione medica, hè necessariu di rinfurzà a so capacità prufessiunale, micca solu in teoria, ma ancu in a gestione pratica.

3. Requisiti di l'applicazione di cumpunenti: L'indicatori di prestazione di ogni cumpunente di l'equipaggiu deve esse testatu regularmente.Una volta chì ogni non-conformità hè trovata, deve esse eliminata in una manera puntuale.U fallimentu lucale impedirà assai a funzione generale.

4. Mantenimentu chjave: Diversi parti stressed in l'equipaggiu deve esse focu annantu à u mantenimentu, chì deve esse stabilitu nantu à a basa di u gradu di fatigue di metalli hè assai familiarizatu, per l'operatori pertinenti, l'ispezione di ogni ghjornu deve ghjudicà a cunnessione solida di ogni parte, una volta trovu ogni cundizione anormali deve esse arregistrata in u tempu, Solu paghendu abbastanza attente à u mantenimentu di i prudutti di ponti di sospensione medicale pò megliu impediscenu l'occurrence di certi accidenti, chì hè di grande significatu per a sicurità di a chirurgia


Tempu di Postu: Apr-15-2022