A spedizione di a fabbrica

Stu mese celebreremu a Festa di Primavera è avemu una festa.Cù l'anticipazione è l'eccitazione per a festa, i nostri travagliadori ùn anu mai riposu per un mumentu.Cù una attitudine dedicata, si sò precipitati à u calendariu è cuntinuavanu a produzzione è a trasfurmazioni di i prudutti per furnisce i merchenzie à tempu.Pigliamu ina nostra fabbrica

imballaggio
imballaggio-5

Siccomu a lampada senza ombra chirurgica hè un dispositivu medicale relativamente high-end, u so altu cuntenutu tecnicu è u valore medico sò ancu assai grande.Dunque, ci sò certi esigenze quandu si compra lampade senza ombra chirurgica, allora chì esigenze di imballaggio deve esse cumpletu quandu si compra lampade senza ombra chirurgica?

A scatula di imballaggio di ogni lampada operativa senza ombra deve risponde à i seguenti requisiti:

1. U lampu senza ombra chirurgica deve esse imballatu cù prudutti a prova di umidità è furnutu cù dispusitivi a prova di umidità è di pioggia.

2. U lampu senza ombra chirurgica deve esse fermamente posizionatu in a scatula, è a so superficia di cuntattu deve esse padding cun padding suave per impediscenu loosening o attritu mutuale durante u trasportu.

3. U corpu di lampadina, u supportu di lampade è u dispositivu di equilibriu di a lampada senza ombra chirurgica deve esse disassemblatu è imballatu.A lampadina di ricambio deve esse imballata in un cartone secondu unu per burato è fissu in a scatula di imballaggio.

imballaggio-6

4. Ci sò parolle o segni cum'è "Fragile", "Up", "Keep Dry", ect.nantu à u cabinet

imballaggio-8
imballaggio-3

Tempu di Postu: 05-Jan-2022