U tavulinu operatore cù sezioni modulari

U tavulinu operatore modulare hè statu cuncipitu, cuncepitu è ​​custruitu cù l'intenzione di suddisfà i bisogni di simplicità è versatilità chì sò ormai indispensabili in tutti i campi chirurgici.Gestione elettroidraulica di i movimenti più impurtanti, cù l'autolivellamentu è diversi livelli operativi dispunibili, per ogni attività chirurgica.

Cumpostu di sezioni modulari, satisface ogni specialità chirurgica, ancu l'ortopedia finu à a trazione di i membri inferiori, superiori è cervicali.Basa nantu à grandi roti gemelli, antistaticu cù sistema di frenu. U tavulinu modulare hè statu cuncepitu per seguità l'articulazioni in u corpu di una persona, dendu un supportu ottimale per qualsiasi prucedura chirurgica chì si faci.A cima scorrevule opzionale a rende ancu più adattabile à diversi tipi di prucedure.

U nostru novu lettu operatore hà e seguenti caratteristiche

●L'ajustamentu elettricu di u tavulinu modulare funziona in modu fluidu è pricisu, chì guarantisci un cunfortu tutale è a sicurità per i pazienti è u persunale di salute.

●The differente parti di u tavulinu modulari sò facirmenti canciari in differente cunfigurazioni, secondu à i bisogni pusizioni di differente prucedure chirurgia.

●A custruzzione sottile è ligera di u tavulinu modulare permette un travagliu sicuru, ergonomicu è senza ostaculi per u persunale di salute.

●Optional sliding table top permette prucedure cum'è scans C-arm corpu pienu à esse realizatu sicuru è facirmenti.

● Tutte e rùbbriche di tavulinu seranu radiolucent è facilmente chjude o sbloccate cù un sistema di serratura faciule d'utilizà

TDY-Y-3


Tempu di post: 25-aug-2021