Chì vantaghju insustituibile hà a lampada senza ombra chì rende l'ospitali cusì dipendenti da ellu

A lampada chirurgica led senza ombra hà purtatu una grande cunvenzione à u travagliu di u persunale medico.Dunque, a lampada senza ombra chirurgica hè stata aduprata in parechje occasioni.A causa di a so illuminazione senza ombra, hà gradualmente rimpiazzatu i lampi incandescenti ordinali, è u tempu di illuminazione hè più longu.I luci chirurgici senza ombra sò oghji assai populari, allora chì sò i vantaghji insustituibili di luci chirurgichi senza ombra chì facenu l'uspitali cusì inseparabili da ellu?

LAMPADA OT

I. Vantaghji di u funziunamentu di lampadina senza ombra

1. Longa vita di serviziu LED: 40 volte di più di lampadine alogene.Finu à 60000 ore senza bisognu di rimpiazzà a lampadina, costu di mantenimentu bassu, usu ecunomicu, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente.

2. Effettu di luce fredda perfetta: a lampa alogena pruvucarà l'aumentu di a temperatura è i danni di i tissuti à a ferita, mentre chì a nova fonte di luce fredda LED ùn pruduce micca a radiazione infrarossa è ultravioletta, è a superficia di l'irradiazione ùn si riscalda quasi micca, chì accelera u guarigione postoperatoria di ferite senza contaminazione da radiazioni.

3. New sistema di sospensione equilibriu: multi-gruppu ligame universale articulazione, 360 gradu all-round design pò scuntrà i bisogni di vari altizze, anguli è pusizioni in u funziunamentu, pusizzioni precisa, còmuda.

4. Illuminazione super profonda: design perfettu di u spaziu di u spaziu LED, u portalampada adopta radian scientificu, sei sezioni integrate, muffa, designu di fonti luminose multi-puntu, regulazione flessibile di u puntu di luce, rende l'illuminazione spot luminosa più uniforme, sottu à l'abri di u testa è spalla di u duttore, pò ancu ottene un effettu di illuminazione perfetta è una illuminazione super profonda.

5. A lampada chirurgica senza ombra adopta un cuncepimentu modulare assistitu da computer, è parechje colonne di luce LED focuse per pruduce l'illuminazione di prufundità di più di 1200 mm colonna di luce cù illuminazione di più di 160000lnx.A temperatura di u culore regulabile di 3500K-5000K vicinu à a luce naturale di u sole hè furnita per riflette veramente u culore di i tessuti umani è risponde cumplettamente à i bisogni di diverse illuminazione chirurgica.

6. U sistema di cuntrollu adopra u cuntrollu LCD push-button, chì pò aghjustà interruttore di putenza, illuminazione, temperatura di culore, etc., à scuntrà i bisogni di staff medicale di differente pazienti.

Operating-Light001

II.Cumu cuntrollà a lampada senza ombra

Per mantene a prestazione di lampada senza ombra stabile, a ghjente hà bisognu di cuntrollà regularmente.

1. Lampada Shadowless di l'operazione deve esse esaminata ogni ghjornu.Un cuntrollu simplice hè u seguitu: Un fogliu di carta in biancu pò esse postu in l'area di travagliu.Se appare una ombra curva, u bulbe deve esse rimpiazzatu, cù guanti per evità l'impronte digitali nantu à u bulbe.Per quessa, a freccia di cambià di lampadine calarà dramaticamente.Perchè a fonte di luce LED chì usa hè cumpostu di parechje perle di luce LED, ancu s'è una o duie perle sò danate in u prucessu di chirurgia, a qualità di a cirurgia ùn serà micca affettata.

2. Dopu chì l'alimentazione hè stata tagliata, verificate s'ellu hè attivatu l'alimentu in standby per verificà u statu di travagliu di u sistema di alimentazione standby.Se ci hè qualchì prublema, riparà in u tempu.U funziunamentu verificate più articuli, cumpresu u connettore di u cable di alimentazione, a fissazione di ogni vite di cunnessione, u limitu di rotazione, a tensione di travagliu di u bulbe hè apprupriatu, tutti i freni di e articulazioni sò normale, deve esse verificatu in dettagliu.

U sopra hè l'intruduzioni di i lochi pertinenti, i metudi è e precauzioni di l'ispezione di ogni ghjornu di a lampada senza ombra chirurgica.Duvemu attente à l'ispezione in usu, eseguite cun cura è fate boni registri.Pudemu trattà cù i prublemi truvati in u tempu, per ùn avè micca affettatu u nostru usu.


Tempu di Postu: Apr-02-2022